پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119174
سايت باشگاه پرسوليس عکس "جهانشاهي" را حذف کرد
تاریخ انتشار : 1393/07/19 11:39:12
نمایش : 1313
روز گذشته و بعد از انتشار خبر دانا مبني بر واسطه گري يک عامل موساد براي بازي پرسپوليس- رئال مادريد سايت باشگاه پرسپلويس با 24 ساعت تاخير عکس امير حسين جهانشاهي يکي از عوامل ضد نظام جمهوري اسلامي را حذف کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سايت باشگاه پرسپوليس روز گذشته و بعد از خبري که دانا از واسطه گري يک عامل موساد براي بازي پرسپوليس- رئال مادريد  منتشر کرد، بعد از 24 ساعت خبرش را اصلاح کرد خبري که با تيتر حضور مسئولان باشگاه پرسپوليس در باشگاه رئال مادريد که در آن عکس‌هاي سياسي، منتقمي، حسيني و کلاني در باشگاه رئال مادريد و در کنار فلورنتينو پرس، کارلو آنچلوتي و امير حسين جهانشاهي ( يکي از عوامل ضد انقلاب) وجود داشت عکس جهانشاهي را از سايت باشگاه حذف کرد.

اما بعد از مننتشر شدن اين خبر نمايندگان مجلس و مسئولان به اين خبر واکنش نشان دادند در همين زمينه رسايي عضو کميسيون اصل نود در واکنش به اين خبر اظهار داشت:: به امضاي قرارداد باشگاه پرسپوليس با رئا‌ل‌مادريد و حضور اميرحسين جهانشاهي به عنوان رابط اين قرارداد رسيدگي مي‌کنيم.

رسايي افزود: اگر تخلفي صورت گرفته باشد، نهادهاي ذي‌ربط وارد مي‌شوند.

به گزارش دانا، مشخص نيست که حميد رضا سياسي با اجازه کدام نهاد مسئول با چنين فردي ملاقات داشته و زمينه ساز برگزاري ديدار دوستانه پرسپوليس و رئال مادريد هم شده است.

با توجه به اينکه زمينه ساز ديدار رئال و پرسپوليس يک چهره ضد نظام جمهوري اسلامي است اين مسابقه شايد برگزار نشود زيرا ارتباطات غير متعارف زمينه ساز ارتباط دو باشگاه پرسپوليس و رئال مادريد شده است.

انتهاي پيام/م

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html